همه چیز در مورد گوشی Galaxy S4 Zoom
 
تکنولوژی جدید

 GALAXY-S4-zoom-lens-34_610x466

  قرار است به زودی تحولی در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد شود. سامسونگ در حال تولید مدل جدیدی از گوشی گلکسی اس ۴ است که در پشت آن یک لنز تلسکوپی برای زوم اپتیکی دارد. این قابلیت تا کنون منحصر به دوربین‌های دیجیتالی و دوربین‌های حرفه‌ای بود. و تلفن‌های همراه از قابلیت زوم اپتیکی بی بهره بودند. البته Samsung Galaxy Camera هم قبل از این عرضه شده بود ولی تماس تلفنی بر قرار نمی‌کرد. لذا آن را باید یک دوربین با سیستم‌عامل اندروید به حساب آورد نه تلفن همراه. نکته‌ی دیگری که در موفقیت این گوشی نقش تایین کننده‌ای خواهد داشت فروش بسیار زیاد و موفق آمیز گلکسی اس ۴ است به طوری که در کمتر از یک ماه از عرضه، بیشتر از ۱۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رسید. جزئیات و تصاویر این گوشی هم‌اکنون منتشر شده است ولی زمان عرضه و قیمت نهایی آن هنوز مشخص نیست. در این مقاله قصد داریم مشخصات این گوشی را بررسی کنیم.

galaxy-s4-zoom

با اینکه این گوشی از همه‌ی لحاظ بسیار قدرتمند است ولی دوربین آن مهم‌ترین مشخصه‌ی آن است. دوربین این گوشی لنز ۱۶ مگاپیکسل CMOS با قابلیت زوم اپتیک تا ۱۰ برابر بزرگنمایی دارد. ساکن کننده‌ی تصویر (Stabilizer) قابلیت دیگر این دوربین است که به وسیله‌ی آن می‌توانید بدون نگرانی از لرزش دست یا حرکت اجسام عکس بگیرید. دوربین جلوی گوشی ۱.۹ مگاپیکسل است و برای چت تصویری بکار می‌رود.

galaxy-s4-zoom-4

گلکسی اس ۴ زوم، از نظر سخت‌افزاری همانند گلکسی اس ۴، یک گوشی قدرتمند به حساب می‌آید. صفحه‌ی نمایش آن ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است. تکنولوژی صفحه‌ی نمایش AMOLED است که تصویر بسیار زیبا دارد ولی در مکان‌های پرنور، دیدن صفحه کمی سخت می‌شود. پردازنده‌ی ۱.۵ گیگاهرتز دو هسته‌ای و ۱.۵ گیگابایت رم قدرت زیادی برای سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای گوشی فراهم می‌آورند. باتری این گوشی ۲۳۳۰ میلی آمپر و حافظه‌ی داخلی آن ۸ گیگابایت است. البته با کارت حافظه می‌توان این حافظه را تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد.

galaxy-s4-zoom-1

سیستم‌عامل این گوشی، اندروید ۴.۲ خواهد بود به همراه رابط کاربری Touchwiz که سامسونگ بر روی گوشی‌های خود نصب می‌کند. همچنین نرم‌افزارهای مخصوص گوشی‌های گلکسی اس ۴ مثل نرم‌افزار دستیار صوتی S Voice و نرم‌افزار مترجم S Translator نیز بر روی این گوشی وجود خواهند داشت. بر روی این گوشی چند نرم‌افزار و قابلیت خاص به خاطر دوربین بسیار قوی آن وجود دارد. ابزارهایی مخصوص ویرایش تصاویر و به اشتراک گذاری آن‌ها از این جمله هستند. رینگ دور لنز دوربین از ویژگی‌های جالب این گوشی است. در حالت عادی لنز دوربین درون گوشی است و با چرخاندن رینگ،‌ لنز بیرون می‌آید و دوربین شروع به کار می‌کند. در حین تماس با چرخاندن این رینگ، بدون انجام هیچ کار خاصی بر روی صفحه، یک عکس گرفته می‌شود برای ارسال به مخاطب.

galaxy-s4-zoom-2

این گوشی میکروسیم می‌خورد و می‌توان بوسیله‌ی آن تماس نیز برقرار کرد. از تمام شیوه‌های ارتباطی رایج در دنیا مثل GSM،EDGE، HSPAو حتی LTE پشتیبانی می‌کند. طبیعتاً قابلیت‌های وای فای و بلوتوث ۴ در این گوشی وجود دارند.

galaxy-s4-zoom-0

ابعاد این گوشی ۱۲۵ در ۶۳ میلی‌متر است و کمی از گلکسی اس ۴ کوچکتر است. ضخامت آن نیز ۱۵.۴ میلی‌متر است که در بین گوشی‌های امروزی ضخیم به حساب می‌آید. البته این به خاطر لنز دوربین طبیعی است. وزن ۲۰۸ گرمی آن هم به همین دلیل کمی زیاد به نظر می‌رسد.

galaxy-s4-zoom-8


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:samsung galaxy s4 zoom , سامسونگ , گلکسی اس ۴ زوم, :: 18:25
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 58505
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1